Pages

kadang kadang apa yang kita suka tak semestinya yang terbaik untuk kita dan apa yang kita tak suka tak semestinya bukan yang terbaik untuk kita ^_^

November 19, 2012

tentang dia :)

*re-post* 

tengok tajuk mesti ingat aizza nak cite pasal pakwe kan? haha! :DD
bukanla, ni nak cite pasal sorang budak bernama Faes Daniel :)


dye telah menyebok ke dalam kehidupan aizza sebagai

excel 3
homeroom zainapsiah
classmate '10-'11
group 8
team pegy sekolah ayer pa'abas
AJK goodies bag annual dinner

ha! banyak kan? :D memang asyik nampak muke dye je la =.='

2010 waktu aizza baru masuk maktab rendah sains mara alor gajah, memng ta penah ckap ngan dye.
dye pon senyap je :| 
aizza tetap ngan moto-selagi org tu ta mule aq takkn mule :D
*hee~ sombongye >.<
2011 kami satu excel :) bersama dengn Yusof Rashidi, Ainaa Nazurah n Aniq Azzuhry
kami berdua banyak borak antara kami :D
dari sini aizza mula rapat dengan dye
lagypon 2011 si mamat ni banyak berckap :D
dye da pndai nak suke2, bajet2, kenakan org la =.='
tapi nasib baeq muka dye buat orang ta menyampah, hee~ jujornye ^_^

menyirap memang menyirap,
menyampah memang menyampah,
tapi aizza tetap rase sunyi kalau dye tade =/

aizza rase dye seorang kawan yang baeq :)
nak cari lelaki untuk dijadikan kawan baeq memang susah :)
thanks for coloring my life :')

aizza rindukan dye, dye da ta macam dulu :'(


No comments:

Post a Comment

wokey dowkey