Pages

kadang kadang apa yang kita suka tak semestinya yang terbaik untuk kita dan apa yang kita tak suka tak semestinya bukan yang terbaik untuk kita ^_^

January 4, 2012

2012 !

oke, harini post pertama untok taon ni.. 
tade cite sangat la, baru kn?
nak cite holiday pon panjang sangat, hee~ ^_^
hope this year is better than last year :)

sekolah masok 8hb, tadela lambat mane lagy,
orang laen sume da sekolah esok :P haha!
tapi, for sure aq takot sangat nak pegy skolah :|
nape? Fatin n Fana n Allah je yang tau,
aq biase cite kat diorang je n ta dilupa Azmah :)


atas ni gambar tag roti, tau ta ape tu?
klau nak tau pegy beli roti Gardenia :)
hobi ni dari abang
saje je letak, nk tunjok betapa banyak nye da kami kumpul :D

okiela,
sekian, salam tahun baru!




2 comments:

  1. haha . bagus nye hobi . hehe . selamat tahun baru masihi 2012 . semoga lebih cemerlang pada masa hadapan . terus belajar dan jadilah insan yang terbilang :)

    ReplyDelete
  2. hee~ timekaseh ^_^ try la best kot :DD
    ameen, ko pon moge-2 cmerlang akademik n rohani jgak tau! insyaAllah aq akn sntiase usaha yg ter-baeq n doakn untok ko jgak kawan ;)

    ReplyDelete

wokey dowkey