Melaka!

K, untuk pengetahuan semua aku sudah selamat berpindah ke Melaka Bandaraya Bersejarah!

Well, happy? Mungkin. Sebb dekat dengan sekolah :P lol! Tadela dekat sangat pon kan.
aku pindah kat Taman Bukit Piatu Mutiara :) taman ni baru lagy and memang ramai pun yang baru pindahhh..

Ni da masuk minggu ketiga kemas susun segala barang tapi still ta siap lagyyy sebb ada yg ta jumpe screw la ape la.. Fuhh! Seriously, penat! Tapi cam da biase jugak la. Kali ketiga kot pindah :D

Lahir-lahir je dudok Selayang, then Kuantan, Mersing and finally Melaka! Mama cakap lepas ni nak stay Melaka jea tanak pindah lagy dah ^_^ So, disebb kan asyik sebok kemas kemas tadela nak berjalan ke mana tahun ni. Kalau ta ada la jugak berjalan ke mana mana. But aku ta kesah pon ta berjalan ke mana. Sebb ada jea movie yang aku akan tengok hampir tiap hari XD
Tu la, tahun ni banyak gile movie best keluar, ta berkesempatan nak tengok sebb Saye Budak Asrama :) ceh, sebok sebok pon bole jea aku tengok movie :D huhu

Antara movie yang paling aku suka. 29 Februari, Nanny Mcphee 2, Avengers, Step Up Revolution. Korang patut try tengok, best! :D

Okie la tu jea, bubye~

Assalamualaikum :)

peace! ^.^v

Comments

Popular posts from this blog

Stress level

Gee S One One O ;)